diumenge, 3 de juny del 2007

Cor de tinta.

Cor de tinta és el títol d'un llibre d'una escriptora alemanya que es diu Cornelia Funke. És un llibre que m'agrada molt. El podeu llegir, està molt bé.
Al principi de cada capítol hi ha una cita d'algun altre llibre. Totes molt boniques. Fa una pila de dies que us en volia copiar una aquí, però havia deixat el llibre a una amiga meva i no podia. Avui hem anat a casa seva i me l'ha tornat i per això ara us copio la cita. A veure què us sembla.

"-Rei meu -va dir finalment l'àvia-, ¿n'estàs segur que no t'importa ser un ratolí la resta de la teva vida?
-No m'importa gens -vaig dir-. No importa qui ets o quin aspecte tens mentre hi hagi algú que t'estimi."

És del llibre de Roald Dahl, Les bruixes.

Jo no he llegit cap llibre de Roald Dahl, però en tinc moltes ganes. De molts dels seus llibres han fet películes que potser heu vist (Matilda, Charlie i la fàbrica de xocolata, James i el préssec gegant, Les bruixes).

Carmutxa