dijous, 26 d’abril del 2007

CONTE DE JOSE Mª

Hi havia una vegada un nen que tenia 4 pares que es deien tots: MIQUEL!
Miquel 1:és alt,gros,té panxa,té barba i els cabells curts.
M'agrada perque em fa regals i .... m'estima!
Per què ha marxat? (diuen els nens a classe)
No ho sé...

Miquel 2:és baix,gros,té molt cabell, es moreno i ...m'agrada per que és músic de rock...i m'estima!
Per què ha marxat?
No ho sé...


Miquel 3:és alt, prim i calb... M'agrada per que em porta al parc... i m'estima!
Per què ha marxat?
No ho sé...

Miquel 4: és mitjà,es pèl-roig, treballa en futbol... i m'agrada per que és famós.
és del equip del... ah! (endevina-ho)
Per què ha marxat?
No ho sé...

Aleshores, quin pare és el millor?
El primer!!!

Però si erets petit...?
Ah!... si!
Es que encara ve a casa.

Quin és el que menys t'agrada?
El tercer.

Com es dirà el teu proper pare?
NO HI SERA!!!

Ara expliquem els fills q. han portat a aquesta mare del nen.

Miquel 1, té 3 fills d'altra parella.
Miquel 2 en té 5...
Miquel 3 en porta 2...
Miquel 4 en te 3 més...

El nen diu:
Ja podem entre tanta familia fer 1 equip de futbol!!!!!!
Plegats som 13 i jo.
En tenim per :
2 suplents al banc,
1 porter
3 defenses
2 mig camp
5 davanters

I jo... entrenador!!!
Us falta marxa!!
Hem de guanyar al Sevilla i després al Barça!!!
Som únics!!!
Però units podem anar on vulguem...
Quina por celebrar plegats el Nadal o Fi d'any!! uf
I... jo que em creia fill únic...
Sóc feliç de la meva maxi-familia...
Ara sempre tindré material escolar i pilota per jugar!!

US HA AGRADAT?
ACCEPTEM COMENTARIS
A CLASSE TENIM BONS ESCRIPTORS,OI?

Autors :Jose Mª, Guillem,Julissa,Feipeng i Remei

1 comentari:

Anònim ha dit...

Us felicito a tots plegats!!!!
Ho feu molt i molt bé!!!!
Continueu així.